Výletování

Poslušně hlásím...

4. dubna 2013 v 11:31 | Lucie
... že žiju!
Blogování jsem v poslední době příliš nedala, ale někdy se občas stane, že dojdou nápady, není nálada ani čas... Myslím, že to všechny dobře znáte. Budu se snažit, aby to bylo alespoň trochu lepší!

Letošní zima nám přinesla velké množství sněhu, čehož by byla škoda nevyužít. A já jsem toho využila dokonce dvakrát! Zimní radovánky jsem si užívala nejprve v Itálii, poté v Rakousku.

Za medvědy do Krumlova

16. října 2012 v 11:31 | Lucie
Víkendové počasí se moc povedlo. Sedět doma se nám nechtělo, a tak jsme vyrazili na výlet do Českého Krumlova. Ten je od nás co by kamenem dohodil, cesta trvala asi 20 minut. Sluníčko krásně hřálo, a tak se nám to po Krumlově parádně trajdalo!

Zámecká věž z různých úhlů pohledu. Je nádherná, že? Nahoru jsme ale nešlapali, byli jsme tam nedávno. Ale ten výhled je skvostný!

Poznávání českobudějovických památek v rámci Dnů evropského dědictví

17. září 2012 v 16:34 | Lucie
Jak je již v nadpisu zmíněno, v sobotu u nás v Českých Budějovicích - a vlastně i ve spoustě jiných měst České republiky - probíhaly Dny evropského dědictví. Tyto dny každoročně právě v měsíci září otevírají nejširší veřejnosti brány nejzajímavějších památek, budov, objektů a prostor , včetně těch, které jsou jinak zčásti nebo zcela nepřístupné.

A tak jsme v sobotu podnikli odpolední výlet do námi známého města, totiž našeho rodného města, Českých Budějovic. Ale jak moc je nám vlastně známo? Mysleli jsme si, že už toho o našem městě víme spoustu, ale ejhle, to jsme se tedy pěkně mýlili!
Díky Dnům evropského dědictví jsme se dostali do míst, kam bychom se za normálním podmínek vůbec nedostali a nebo nás třeba jen zatím nenapadlo určité místo navštívit.... Jedním z takových míst je i Rabenštejnská věž.

Skoro jako u moře...

12. září 2012 v 14:20 | Lucie
... to o víkendu vypadalo na pískovně u Suchdola nad Lužnicí. Projížděli jsme v neděli kolem, a tak jsme se na chvilku zastavili, abychom zjistili, "jaká je voda". Počasí bylo nádherné, u nás přes 30° C, ale voda už je studená, brrr! Někteří otužilejší se však ještě koupali, chtěli využít možná posledních krásných slunných dnů letos..

Pojďte se s námi projít po Českých Budějovicích! :)

8. srpna 2012 v 20:20 | Lucie
Jelikož se nám dnes nechtělo sedět doma, zároveň jsme ale také nechtěly nikam daleko na výlet, rozhodly jsme se se sestrou vydat se jen tak na procházku do centra města kde bydlíme - tedy Českých Budějovic. Naším hlavním cílem byl výšlap na Černou věž, která stojí na našem českobudějovickém náměstí.

Věž jsme vyhlíželi už z dálky... Ještě pár kroků... A jsme tu!

Istrijské putování - od Rijeky, přes městečko Opatija až k Limskému kanálu

6. srpna 2012 v 10:43 | Lucie

Dalším cílem našeho putování po chorvatské Istrii bylo město Rijeka. Rijeka je se svými 145 000 obyvateli třetím největším městem země. Těšili jsme se, co všechno v tak velkém městě uvidíme. Památky, obchody, přístav... Ovšem v městečku jsme se zdrželi jen velmi krátce, byli jsme totiž doslova vyhnáni!...

Istrijské putování - Rovinj

2. srpna 2012 v 22:55 | Lucie
Z dovolené jsme se sice vrátili už v sobotu, ale já se k počítači dostávám pořádně až dnes. A chci vám povyprávět, jakže jsme se to v tom Chorvatsku měli!

Na cestu jsme vyrazili kolem 4 hodiny ranní. Už od rána silně pršelo a bylo celkem chladno, tak už jsme se těšili do těch teplejších krajin. Počítali jsme s cca 10ti hodinovou jízdou, ale ouha! Cesta se nám pěkně protáhla, a to o celé 4 hodiny! Cestou jsme totiž potkali 2 dopravní nehody, jedna se stala ještě na území Rakouska, kde jsme stáli snad přes 2 hodiny na jakémsi mostě, za deště, za bouřky... Nic příjemného. Ta druhá pak byla v tunelu Karavanky na hranicích Rakouska a Slovinska. Tam jsme se zdrželi o další 2 hodiny navíc. Nehody nebyly nijak vážné, šlo spíše o poruchu automobilu, ale cestu to všem řidičům velmi znepříjemnilo. Čekání a čekání....

No ale nakonec jsme se dočkali!

Vítejte v Chorvatsku!

20. července 2012 v 17:28 | Lucie
Tak takhle nějak podobně jako u slečny na obrázku to teď vypadá u nás... Každý pobíhá sem tam, shání všechny potřebné věci, žehlí se poslední kousky oblečení a vládne tu naprostý chaos. Balíme věci, jelikož zítra odjíždíme na dovolenou do Chorvatska. Nakonec jsme vybrali městečko Rovinj.

Víkendové putování po Novohradských horách

13. července 2012 v 20:49 | Lucie
Počasí nám o víkendu přálo, a tak jsme nelenili doma a vydali se s rodinou na výlet, tentokrát do Novohradských hor. Pojďte se se mnou podívat na krásy této oblasti, které jsme navštívili!

První zastávka bude v malé vsi Dobrá Voda u Nových Hradů. Dominantou této vesničky je kostel Nanebevzetí Panny Marie z 18. století.

Květnové oslavy ve Kvildě

28. května 2012 v 19:55 | Lucie
U příležitosti 67. výročí osvobození jihozápadních Čech a ukončení 2. světové války se ve dnech 4. - 6. května konaly květnové oslavy ve Kvildě, které jsme navštívili. Akci pořádala obec Kvilda ve spolupráci s obcí Modrava a Borová Lada a klub 4. obrněné divize Plzeň pod záštitou hejtmana Jihočeského kraje Mgr. Jiřího Zimoly.

K vidění byla různá historická vojenská vozidla, vojenská technika a zbraně, vojáci v uniformách, bojové ukázky z východní i ze západní fronty a spousta dalšího...

Tady je tábor Rusů, respektive vojenská polní nemocnice.

Sportovní den na Kleťi

4. května 2012 v 12:23 | Lucie
Úterní volný slunečný den přímo lákal k výletu, a tak jsme nelenili a vydali se na Kleť. Kleť je svou nadmořskou výškou 1084m nejvyšší horou Blanského lesa. Někteří odvážlivci se vydali na vrchol hory po svých, my jsme se však svezli místní lanovkou, která je dlouhá 1752m, a na udýchané sportovní nadšence jsme se dívali pěkně zvrchu a v klidu.

Auto je zaparkované a jdeme!

Putování po Itálii - ostrovy Murano a Burano

20. dubna 2012 v 11:05 | Lucie
Na prohlédnutí Benátek jsme měli téměř celý den, avšak abychom viděli i něco jiného, o půl 4 na nás čekala objednaná loď, která nás zavezla i na okolní benátské ostrovy, na ostrov Murano a Burano.

Tohle je ta naše krasavice.

Sláva, nazdar výletu, nezmokli jsme, už jsme tu! :)

19. dubna 2012 v 10:57 | Lucie
Po kratší odmlce se znovu hlásím. A kde že jsem trajdala? Vydaly jsme se s kamarádkou na prodloužený víkend do Itálie, konkrétně do města Verona a do Benátek. S výletem jsme byly velice spokojené, ačkoliv byl celkem náročný. Totiž sedět 10 hodin v jedné a té samé poloze v autobuse, pak téměř v kuse celé 2 dny chodit po městě a pak znovu nasednout na tu nepohodlnou cestu do autobusu, dá to zabrat! Ale stálo to za to!
Dnes vám chci ukázat pár fotek právě z Benátek. Benátky jsem navštívila poprvé a moc se mi město líbilo, rozhodně bych se sem ještě alespoň jednou chtěla vrátit, protože to je nádherná podívaná.

Vzpomínky na léto - Mallorca část 3.: Návštěva Marinelandu

8. března 2012 v 19:40 | Lucie
Na Mallorce jsme jen nelenošili na pláži, ale také podnikali různé výlety. Jedním z nich byla návštěva ZOO a delfinária Marineland. U hotelu nás nabral autobus, tím jsme jeli asi půl hodinky, čímž jsme viděli i další krásná zákoutí Mallorcy, a byli jsme na místě. Marineland je jeden z největších evropských delfinárií a je skvělým zážitkem nejen pro děti.

Vchod do ZOO a delfinária

Vzpomínky na léto - Mallorca část 2.: Ohňostroj, pláž a "vlny"

29. února 2012 v 17:20 | Lucie
Hned první večer, který jsme na Mallorce trávili, nás čekalo milé překvapení, a to v podobě obrovského ohňostroje na pláži. Řeknu vám, že to byla opravdu nádherná podívaná, tolik barev a tvarů co ta pyrotechnika dokáže vytvořit... Musím se ale přiznat, že ohňostroje, petardy a podobné nemám nijak v lásce, vadí mi ten hluk okolo, držím si uši tak zběsile, div si nevypíchnu ušní bubínky a stejně při každé ráně mrknu, tudíž se k bolení uší zacpanými prsty přidá ještě slzení očí... No je to šílené! Tady jsem to ale nějak překonat musela, jelikož jsem si tu krásu chtěla vyfotit a tak jsem měla ruce zaměstnané foťákem a na zacpání uší nezbyl čas.

Vzpomínky na léto - Mallorca část 1.: Z letiště Praha Ruzyně směr letiště Palma de Mallorca

28. února 2012 v 13:15 | Lucie
Jelikož už se moc těším na léto, na to teplo, sluníčko, koupání, melouny ..., krátím si čas alespoň prohlížením fotek z loňské dovolené, což mě na tu letní vlnu pěkně naladí. Na začátku července jsme "dovolenkovali" na Mallorce. V dopoledních hodinách jsme vyrazili autem do Prahy na letiště, odkud jsme ve 14:00 hod. odlétali... Pro mne to byl vůbec první let v životě, a tak jsem měla trochu nahnáno.

Informační tabule

Předvánoční Jindřichův Hradec a Třeboň

28. prosince 2011 v 14:05 | Lucie
Den před Štědrým dnem jsme si s rodinkou udělali výlet do Jindřichova Hradce. Prošli jsme si město, prohlédli zámek a zašli si do výborné cukrárny-kavárny na horkou čokoládu. Usmívající se

Vánoční Vídeň - I. část

18. prosince 2011 v 16:42 | Lucie
Již 3. rokem jsme i letos navštívili v předvánočním čase hlavní město Rakouska - Vídeň. Vídeň je už samo o sobě úžasné město se spoustou památek a krásných míst, a co potom Vídeň o adventu! Na každém rohu narazíte na nádherně nazdobené stromečky, vánočně laděné vitríny obchodů, město má krásnou svítící výzdobu a snad na každém náměstí, ať už velkém či malém se konají vánoční trhy. My jsme navštívili ty největší a nejznámější, které se konají na radničním náměstí a také jedny menší trhy na náměstí Marie Terezie.
Pojďte si se mnou udělat malou procházku krásným vánočním městěm... :)

Toulky Českým Krumlovem

25. listopadu 2011 v 20:29 | Lucie
Jelikož pátek je dnem, kdy nemám školu a náš taťka si vzal pro dnešek dovolenou, rozhodli jsme se udělat si malý výlet, výlet do Českého Krumlova, který je od nás- tedy od Budějc- hned za rohem. :) V novinách jsem zahlédla, že se Český Krumlov už také chystá na adventní trhy, a tak jsem byla plná očekávání, jestli náhodou už na stánečky nenarazíme... A narazili jsme! :) Udělali jsme si po tomto krásném městě, která já mám moc ráda, skvělou procházku - prolezli jsme nejrůznější uličky - a že jich tedy v Krumlově je (!) :)