Sláva, nazdar výletu, nezmokli jsme, už jsme tu! :)

19. dubna 2012 v 10:57 | Lucie |  Výletování
Po kratší odmlce se znovu hlásím. A kde že jsem trajdala? Vydaly jsme se s kamarádkou na prodloužený víkend do Itálie, konkrétně do města Verona a do Benátek. S výletem jsme byly velice spokojené, ačkoliv byl celkem náročný. Totiž sedět 10 hodin v jedné a té samé poloze v autobuse, pak téměř v kuse celé 2 dny chodit po městě a pak znovu nasednout na tu nepohodlnou cestu do autobusu, dá to zabrat! Ale stálo to za to!
Dnes vám chci ukázat pár fotek právě z Benátek. Benátky jsem navštívila poprvé a moc se mi město líbilo, rozhodně bych se sem ještě alespoň jednou chtěla vrátit, protože to je nádherná podívaná.

Do Benátek jsme přijeli, vlastně připluli v brzkých dopoledních hodinách kdy město ještě nebylo tak zalidněné, tohle je fotografie z odpoledne, to už tu bylo doslova narváno a stála se zde dloouuhá fronta na vstup do baziliky sv. Marka. Právě tahle fronta nás od návštěvy baziliky odradila a my ho bohužel nenavštívily, tak snad někdy příště.

Bazilika sv. Marka

Pohled z mostu na Canal Grande

Benátské gondoly byly nádherné! Ovšem projížďka na nich byla celkem drahá, váhali jsme, zda si ji zakoupit a nakonec jsme neodolali a musím říct, že to opravdu stálo za to a doporučuji si za to připlatit, uvidíte Benátky zase z trochu jiného pohledu, z míst, kam se pěšky nedostanete...

Tohle už jsou fotky právě z projížďky na gondole.

Plavba po Canal Grande

Pro všechny byla projížďka gondolou příjemná a poklidná, my jsme však měli nejspíš nějakého gondoliéra-začátečníka, neustále jsme se houpali sem tam div jsme se nepřeklopili, ale tak alespoň jsme se zasmáli.

Tady už vidíte, že vyrovnání rovnováhy mu dávalo trochu zabrat.

V Benátkách jsme navštívili i ovocný trh, bylo tu nepřeberné množství různého ovoce a zeleniny, všechno bylo tak krásně barevné, ale ták drahé... Pro benátčany jsou to ceny normální, ale ta eura na naše platy zkrátka nejsou..

Hned vedle se prodávali i ryby...

Po všem tom trajdání jsme dostali pořádný hlad, zasedli jsme ve venkovní restauraci a objednali si "Frutti Misto", tip naší paní průvodkyně - mořské plody a sklenka dobrého vína za 8 €, prý nejlevnější teplý oběd, který v restauraci seženeme... Mořské plody jsem vždycky chtěla ochutnat, pár už jsem jich zkusila jako jsou třeba kalamáry a loupané krevety, ale u nás to zkrátka není "ono". Bohužel ale ani tady mne to nenadchlo, a tak pro příště vím, že už to víckrát jíst nemusím...

Dneska u nás krásně svítí sluníčko a tak se chystám něco udělat na zahrádce, Sofinka bude ráda, že se může proběhnout, venku řádí hrozně ráda. Další fotky zase příště.

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Blanka Blanka | Web | 19. dubna 2012 v 11:34 | Reagovat

Tak tě vítám z výletu!!!!
I mně se Benátky moc líbí,ale bohužel ty davy turistů jsou děs :-D Určitě ale tohle městečko má něco do sebe.Letos nás jak doufám čeká Itálie taky,ale do Benátek se asi nepodíváme.
No a ta cesta busem...mě se zdála celkem v pohodě,když to srovnám s daleko delší cestou do Chorvatska třeba na Makarskou :-D

2 LucieN LucieN | Web | 19. dubna 2012 v 11:45 | Reagovat

Jůů, tak takový výlet ti závidím. Já bych se chtěla strašně ráda do Benátek podívat. Po tom, co jsem se koukala na film Cizinec (The Tourist) s Angelinou Jolie, tak mě město zaujalo ještě víc. :) Snad se mi taky poštěstí a navštívím ho.

3 Lucie Lucie | Web | 19. dubna 2012 v 11:50 | Reagovat

[1]: Jééžiš Blani na Makarskou to musí být šílené, já jsem jednou nasedla do letadla a od té doby bych nejradši lítala kamkoliv, to je oproti autobusu tak pohodlné :-D

[2]: Luci, slyšela jsem o tom filmu, i nám průvodkyně ukazovala místa, na kterých se natáčelo, film jsem ale zatím neviděla... To musím napravit, jdu se podívat, jestli ho na internetu najdu :-)

4 Šavrda Šavrda | Web | 19. dubna 2012 v 12:17 | Reagovat

No Lucí! Jůůů, ty jsi si udělala ale parádní výlet. :-) A jaké skvělé fotky jsi nafotila. :-) Krása! Pobavil mě ten gondoliér :D !
No ale ten oběd ne! Já mořské potvůrky tedy rozhodně nemusím! Vlastně celkově ryby nene. :-! ;-) Ale zase před tebou smekám, že jsi do toho šla, ono se přeci říká, že vyzkoušet se má všechno - jen to krapet nedodržuji. :-D
Tak jste měli i skvělé počasí, jak tak koukám. ;-)
Bráška byl s taťkou také v Benátkách a také nafotili krásné fotky (byli ubytovaní v Caorle). ;-)
A také si vzpomínám, že mi řekl, abych nikdy neochutnala mořskou vodu a bez brýlý se pod vodou ani nerozhlížela! :D Asi to měl odzkoušené. :D:D:D
Tak ti přeji dnešní den také příjemný a plný slunka - na tu zahrádku bych z fleku šla taky, kdybychom nějakou měli. ;-) Určitě pozdravuj Sofinku. :-)

5 Janinka Janinka | Web | 19. dubna 2012 v 12:18 | Reagovat

No páni! Upřímně a tiše závidím, ale tu cestu autobusem ne, my takhle jeli 36 hodin do Řecka a od té doby jen letadlo :-D.

6 Jarka Jarka | Web | 19. dubna 2012 v 12:26 | Reagovat

Tak do mořských plodů bych nešla ani kdybych měla hlad na padnutí i na tom talíři to vypadá velmi podivně. :-P Ovšem fotky z Benátek jsou nádherné a projížďka gondolou musela být taky zážitek, i když, ještě větší zážitek by to byl, kdyby jste se vymáchali. :D Gondoliér zdá se, byl mladý a jeho urputný výraz, mnohému napovídá. :-D  :-)

7 Alis Alis | Web | 19. dubna 2012 v 12:54 | Reagovat

Ahoj Lucinko, úplně Ti ten výlet závidím :-) Benátky jsou, i přes to množství turistů, krásné :-)  ;-)

8 Jůjinka Jůjinka | Web | 19. dubna 2012 v 13:02 | Reagovat

Luci, krásné fotečky:-) Výlet musel být krásný, Benátky jsou nádherné:-) Těším se na dlaší fotečky:-)

9 Very Very | Web | 19. dubna 2012 v 14:53 | Reagovat

Ahoj Lucko,
Benátky jsou prima, taky je mám moc ráda.NO a mořské potvůrky jí mamka, já se na ně ani podívat nemůžu.
U nás od oběda poprchává, takže zas nic moc. Už se těším na další fotky. :-)

10 Jitu =) Jitu =) | Web | 19. dubna 2012 v 15:21 | Reagovat

Ahoj Luci, děkuju za prímový výlet. V Benátkách jsem nebyla, ale díky Tvým fotkám jsem alespoň chvilku mohla nasávat tu atmosféru dálav.
Mořské potvůrky jsem chtěla taktéž ochutnat, tak jsme si kdysi dávno zašli na spešl pizzu, ale dojídal muž. I mou porci. Ty prťavý chobotničky vedle chapadel větších kámošek - to bylo na mně moc.
Prímový den,
J.=)

11 Hana Hávová Hana Hávová | 19. dubna 2012 v 17:23 | Reagovat

Výlet pěkný , užij si ho dokud můžeš , Benátky se prý potápí a za nějakých 150 let mohou zmizet z mapy světa 8-) . Jinak mořské potvory vážně nemusím , asi bych si raději dala suchou housku . :-)

12 helena-b helena-b | Web | 19. dubna 2012 v 20:49 | Reagovat

Lucko, díky tobě jsem si připomněla loňskou dovolenou,kterou jsme končili v Benátkách, spíše na dvou nádherných ostrovech, které patří k městu. V samotných Benátkách jsme strávili asi tak 3 hodiny,ale to nejdůležitější jsme viděli. Zatím jsem tyto své zážitky nedala na blog. Musím to napravit. Pořídila jsi krásné fotky. :-)

13 Petra Petra | Web | 19. dubna 2012 v 21:02 | Reagovat

Luci, to musel být príma výlet. V Benátkách jsem byla kdysi před hooodně moc lety na výletě taky, moc se mi tam líbilo. Ty mořský potvůrky by mě nenalákaly teda ani zadarmo, bych z toho tvého oběda mohla leda tak to víno:-) ta projížďka gondolou mě pobavila, jste měli docela štěstí, že vás nevyklopil!:-D

14 Werča Werča | Web | 19. dubna 2012 v 21:53 | Reagovat

To musel být skvělý výlet! :) Co ti nezávidím je ta 10hodinová cesta autobusem, ale jinak si myslím, že sis to musela fakt užít :) Na té gondole to muselo být asi zajímavé, nejenom samotná houpavá cesta :)), ale právě ten jiný pohled na město.
Jinak to jídlo nevypadá moc vábně a myslím, že by mi též moc nechutnalo :D Zlatá česká kuchyně, že? :D

15 Le fille Ash Le fille Ash | E-mail | Web | 19. dubna 2012 v 22:19 | Reagovat

Fíha! To tedy koukám! A já si říkala, kdepak asi vězíš ;) Ale ne, přeji ti to! Tenhle výlet musel být naprosto úžasný... (náročnost nechme stranou...)
Já jsem v Benátkách byla jako malá, takže si z toho téměř nic nepamatuji, ale alespoň na ty gondoly se zapomenout nedá! Ovšem já jsem na nich nejela... no, že bych si to také jednou zopakovala? :)

16 P€ŤULK& P€ŤULK& | Web | 20. dubna 2012 v 6:48 | Reagovat

Jé, to musel být super výlet. V Benátkách jsem ještě nebyla, ale určitě se tam jednou chystám :-) Jinak ty cesty busem no, ani mi nemluv, už jsme takhle projela půlku Evropy :-D

17 fotografka-ludmillas fotografka-ludmillas | Web | 20. dubna 2012 v 9:08 | Reagovat

to sa niekto má ;-) výlet do Talianska ccc :-D :-D :-D no stál za to ako pozerám, krásne fotočky

18 signoraa signoraa | Web | 20. dubna 2012 v 12:03 | Reagovat

Benátky jsou město, které opravdu stojí za návštěvu. Mají neopakovatelnou atmosféru. Před třemi roky jsme měli v plánu jet sem s manželem na karneval a použít historické kostýmy, které jsme měli na dceřině svatbě. Nakonec jsme to zrušili, protože dcera měla v době naší cesty termín porodu. Nakonec stejně přenášela. :-D
Tvé fotky mi připomenuly krásné místo, kam se chci určitě ještě někdy vrátit.
P.S. Frutti di mare nejím, přiznám se, že na ně i nerada koukám (na rozdíl od mého muže, který je má rád). :-D

19 Jezurka Jezurka | Web | 20. dubna 2012 v 12:23 | Reagovat

Benátky jsou krásné! Znám, také mám pár fotek. Také Ti rozumím co se týče té cesty.  Absolvovali jsme s manželem Itálii mockrát, různě k moři nebo i jako poznávací zájezdy, takže cesta - utrpení, ale pak to stálo zato. Právě kvůli té cestě tam už nemohu. Tu by už moje páteř nepřežila. Díky jí jsem v Itálii také poznala lékařskou pohotovost. 8-)

20 Lucie Lucie | Web | 20. dubna 2012 v 14:34 | Reagovat

[4]: Šári, já naopak ryby miluji, i když jsem měla také období, kdy jsem je nejedla vůbec, teď bych se jich ale úplně "užrala", opravdu :-D Za to ty mořské plody mě moc nenadchly, no :-)
No jo, potápět se v moři bez brýlí, to nejde, protože pak člověka hrozně pálí oči... :-x

[5]: Jééžiš, 36 hodin v autobuse, tak to by mě asi kleplo! :-D

[11]: Hani, také jsem to četla, že každým rokem jsou Benátky pod vodou víc a víc.. :-)

[12]: Helenko, na ostrovech jsme byli také, určitě na blog také zveřejni tvé fotky a zážitky, ráda se podívám a počtu :-)

[14]: Já si myslím, zlaté české knedlíky, zelí, maso, rajská apod. ... :-D Jenže to tam bohužel nedělají :-( :-D

[15]: Rozhodně doporučuji, do Benátek se určitě ještě jednou vydej a projížďku gondolou si také nenech ujít, je to zážitek :-)

[18]: Na benátský karneval bych se také ráda podívala, třeba příští rok :-) ;-)

21 Le fille Ash Le fille Ash | E-mail | Web | 21. dubna 2012 v 0:21 | Reagovat

[20]: Věřím, už jen z toho, jak plavbu popisuješ a fotky ještě ten chtíč znásobily... :) Nu, nějak to budu muset provést!

22 Teplý holoubek Teplý holoubek | E-mail | Web | 27. května 2012 v 11:21 | Reagovat

Koukám, měly jste tam krásně, když jsme tam byli my, tak neuvěřitelně pražilo slunce. :-D
Já osobně oživlé sochy nemusím, připadají mi strašidelné. Ale ta jedna, kterou jsme tam potkali, vůbec strašidelná nebyla. :-)
Taky bych se tam někdy chtěl znovu podívat, na romantickou projížďku noční gondolou. :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.