Vzpomínky na léto - Mallorca část 2.: Ohňostroj, pláž a "vlny"

29. února 2012 v 17:20 | Lucie |  Výletování
Hned první večer, který jsme na Mallorce trávili, nás čekalo milé překvapení, a to v podobě obrovského ohňostroje na pláži. Řeknu vám, že to byla opravdu nádherná podívaná, tolik barev a tvarů co ta pyrotechnika dokáže vytvořit... Musím se ale přiznat, že ohňostroje, petardy a podobné nemám nijak v lásce, vadí mi ten hluk okolo, držím si uši tak zběsile, div si nevypíchnu ušní bubínky a stejně při každé ráně mrknu, tudíž se k bolení uší zacpanými prsty přidá ještě slzení očí... No je to šílené! Tady jsem to ale nějak překonat musela, jelikož jsem si tu krásu chtěla vyfotit a tak jsem měla ruce zaměstnané foťákem a na zacpání uší nezbyl čas.

Z hotelu na pláž to byl kousíček... Sešli jsme po téhle ulici... Samozřejmě jsme cestou potkávali ještě spoustu dalších hotelů, tady to totiž bylo takové "sídliště hotelů", opravdu hotel kam se podíváš...

... a přešli ještě menší silnici u pláže...

... a byli jsme na místě. Na téhle pláži jsme trávili nejvíce času, sice byla celkem dost plná, ale nám to nevadilo. Hned po snídani jsme vyrazili k moři a zabrali si místo, které nám nejvíce vyhovovalo. Pro ty, kteří nemají rádi takové množství lidí na jednom místě bylo v okolí ještě spoustu dalších pláží, kde bylo lidí značně méně, možná to bylo také proto, že moře v těch místech už nebylo zcela písčité, objevovaly se zde i korály a velké kameny... My jsme se ale v těhlech místech rádi potápěli, bylo tu velké množství různých barevných rybiček...

Pod tímhle slunečníkem se na lehátku tak báječně odpočívalo a opalovalo. Nevyužívali jsme ho ale tak často, plážová výbava nebyla v ceně zájezdu, a tak bychom museli platit 4,30 €/den, a to je dost...To kdybychom si měli kupovat každý den tak se nám ta dovolená pěkně prodraží. Nám postačily i obyčejné deky a ručníky a slunečník jsme koneckonců měli s sebou také vlastní, putoval jako samostatné zavazadlo vedle našich kufrů.

Na pláži bylo spoustu palem...

... velkých...

... i malých

Jak si můžete všimnout z pozadí fotky, pláž, na které jsme často pobývali, byla ihned vedle přístavu, z kterého každý den vyplouvala mimo jiné i turistická loď, se kterou jsme se také svezli, ale o tom zase v jiném článku.

Voda v moři byla krásně průzračná a čistá...

Jeden vyvržený vorvaň

Moře bylo po většinu času velmi klidné, vlny jsme zažili jen jednou... No vlny, byly to jen takové malé vlnky...

A nakonec ještě ukázka té nejlepší zmrzliny, kterou jsme se ládovali každý den, někdy i víckrát Je od Carte Dor, ochutnali jsme více příchutí- a že jich tedy měli!, moc mi chutnala třeba kokosová nebo tiramisu, mňam!

Na fotce je vlevo právě "tiramisová" a vpravo přítelovo mátová, fuj

Pokračování příště ;)

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 LucieN LucieN | Web | 29. února 2012 v 18:06 | Reagovat

Ty zmrzliny tam byly naprosto luxusní!!! Nikdy jsem tak výborné zmrzlinky neměla!! :) Už kvůli tomu, bych se tam hned vrátila ! :)

2 Alis Alis | Web | 29. února 2012 v 18:08 | Reagovat

Ahoj Lucinko, to jsou parádní fotky :-)  ;-) Už aby bylo léto ;-)

3 Hana Hávová Hana Hávová | 29. února 2012 v 18:08 | Reagovat

Kdysi jsme v Bulharsku přes takové vlnky skákali , čím byly větší tím líp . Když byly vlny moc velké , tak nás do moře nepustili . 8-)

4 Jarka Jarka | Web | 29. února 2012 v 18:17 | Reagovat

To je nádhera. Načasovala sis Luci ty fotky na správnou dobu. Teď je venku takové hnusno, že pohled na palmy a moře, je učiněný balzám na duši. Zmrzlinku bych si dala. Čokoládovou. :-P  :-D

5 Mniška Mniška | Web | 29. února 2012 v 18:55 | Reagovat

Vážně nádhera! Když to vidím, taky bych už chtěla léto a taky bych chtěla někam takhle letět. Mám chuť skočit do vln na tvých fotkách :-D
Opravdu, jak píše Jarka, balzám na duši!

6 Ebolin Ebolin | Web | 29. února 2012 v 19:34 | Reagovat

Jak už jsem psala, všechno ti to závidím :-)

7 Blanka Blanka | Web | 29. února 2012 v 19:35 | Reagovat

Opravdu krásně načasováno!!!!!!Taky si ráda prohlížím v zimě fotky z léta a z dovolených.Ta vaše dovolená byla určitě super a určitě jste si ji parádně užili.Moře,palmy,zmrzka...to je krásný letní bonus :-)

8 Vlasta Vlasta | Web | 29. února 2012 v 19:36 | Reagovat

Luci, to je krása, máš nádherné vzpomínky :-) Já vlny moc nemusím, na Krétě jsme jeden den měli ohromné, fotit je byla radost, ale do moře jsem se ten den neodvážila. Já se tak těším na léto!!!

9 Le fille Ash Le fille Ash | Web | 29. února 2012 v 19:44 | Reagovat

Moře? Ách! Hned bych se také vydala... a zrovna Mallorca! Nu, hlavně, že jste si to užili! :-) (Tak ono to u moře ani jinak nejde...) ;-) Jen ale, takhle na dovolené už jsem párkrát také byla, ale  že bych viděla ohňostroj na pláži... tak to ne! To muselo být také něco ;-)

10 Very Very | Web | 29. února 2012 v 19:52 | Reagovat

Ahoj Lucko,po cestě letadlem jsi nás dnes moc pěkně dovedla až k moři a už jsme se i vykoupali, zmrzku ochutnali a tak se těším, co bude příště :-)

11 Šavrda Šavrda | Web | 29. února 2012 v 19:55 | Reagovat

Tak se na fotky díváme s Týnkou a Týnka se tu olizuje nad zmrzlinami a prý by jí chutnaly obě dvě. :-D Jinak moře krásné a kde prosím tě je ten vyvržený vorvaň? Však ti to tam náramně sluší, tak nepovídej. ;-) Palmy jsou překrásné a ohňostroj jsi zaznamenala skvěle! Těším na další pokračování. Týnka vzkazuje, že ona byla v Itálii a nejraději plavala v bazénu. ;-) Moře prý nevonělo. ;-) :-D

12 Lucie Lucie | Web | 29. února 2012 v 19:58 | Reagovat

[11]: A určitě jí ani nechutnalo, viď :-D Je táák strašně slané, několikrát jsem si lokla a bylo to teda fuj fuj :-D Pozdravuj Týnku :)

13 fotografka-ludmillas fotografka-ludmillas | Web | 29. února 2012 v 20:33 | Reagovat

len tak narýchlo, OK foťáčik vráť a ja ti zajtra pozriem namiesto neho iný... zajtra robím iba do 15-tej tak budem mať čas dnes už nie, robila som 11 hodín a teraz som prišla, musím ešte variť. Zajtra sa ti ozvem... ps: nemáš skype alebo facebook, bude sa lepšie písať
pa

14 Jůjinka Jůjinka | Web | 29. února 2012 v 21:53 | Reagovat

Luci, to je krása, koukla jsem už na první část a na druhou jsem se těšila, krísné fotečky, muselo tam být parádně:-)

15 Janinka Janinka | Web | 1. března 2012 v 8:14 | Reagovat

Proč, pro Boha, proč mi to děláš! :-D
Ty palmy jsou úžasné, takhle na pláži jsem je ještě neviděla.
Já preferuju spíš klidnější dovolenou, takže odlehlé plážičky by mi úplně vyhovovaly :-).

16 Mia =) Mia =) | Web | 1. března 2012 v 18:07 | Reagovat

Ahoj Luci,
máš u mně dárek. Ü
MM.=)

17 Petra Petra | Web | 1. března 2012 v 19:18 | Reagovat

Luci, hned bych vyrazila:)

18 Oli Oli | Web | 2. března 2012 v 10:22 | Reagovat

Tak jsem se u tebe prošla a smočila po  Mallorce. Krásný zážitek. Nejhezčí je ten 'vyvržený vorvaň' :-D Móóóc mu to tam sluší. 8-)

19 Jitka Jitka | E-mail | Web | 2. března 2012 v 14:16 | Reagovat

Krásné vzpomínky na léto. Na mém blogu máš ocenění pro svůj blog, tak si ho prosím vyzvedni.

20 fotografka-ludmillas fotografka-ludmillas | Web | 2. března 2012 v 21:32 | Reagovat

juuuj už nech je leto, ale tentoraz by som more radšej vynechala :-D nejak ho nemám rada :-) ;-)  :-D

21 Werča Werča | Web | 3. března 2012 v 21:45 | Reagovat

Tam muselo být ale vážně nádherně! :) Já chci léto, sakryš :))

22 Majka Majka | Web | 6. dubna 2014 v 21:05 | Reagovat

Jéé, já už taky chci léto! Letos teda Malorka asi nevyjde, ale Itoška musí. Vzpomínky mám na Malorku ale krásný

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.