Únor 2012

Vzpomínky na léto - Mallorca část 2.: Ohňostroj, pláž a "vlny"

29. února 2012 v 17:20 | Lucie |  Výletování
Hned první večer, který jsme na Mallorce trávili, nás čekalo milé překvapení, a to v podobě obrovského ohňostroje na pláži. Řeknu vám, že to byla opravdu nádherná podívaná, tolik barev a tvarů co ta pyrotechnika dokáže vytvořit... Musím se ale přiznat, že ohňostroje, petardy a podobné nemám nijak v lásce, vadí mi ten hluk okolo, držím si uši tak zběsile, div si nevypíchnu ušní bubínky a stejně při každé ráně mrknu, tudíž se k bolení uší zacpanými prsty přidá ještě slzení očí... No je to šílené! Tady jsem to ale nějak překonat musela, jelikož jsem si tu krásu chtěla vyfotit a tak jsem měla ruce zaměstnané foťákem a na zacpání uší nezbyl čas.

Vzpomínky na léto - Mallorca část 1.: Z letiště Praha Ruzyně směr letiště Palma de Mallorca

28. února 2012 v 13:15 | Lucie |  Výletování
Jelikož už se moc těším na léto, na to teplo, sluníčko, koupání, melouny ..., krátím si čas alespoň prohlížením fotek z loňské dovolené, což mě na tu letní vlnu pěkně naladí. Na začátku července jsme "dovolenkovali" na Mallorce. V dopoledních hodinách jsme vyrazili autem do Prahy na letiště, odkud jsme ve 14:00 hod. odlétali... Pro mne to byl vůbec první let v životě, a tak jsem měla trochu nahnáno.

Informační tabule

Chumelenice, pexeso, počteníčko a víkendové dobroty :)

26. února 2012 v 16:24 | Lucie |  Mé (ne)vánoční povídání
Dnešek jsem si představovala úplně jinak... Včerejší nádherné slunečné počasí mne navnadilo na nějaký výlet, a tak jsem si jeden na neděli naplánovala, a to na Hlubokou nad Vltavou. Ráno jsme se však u nás probudili do mlhy, po sluníčku ani památky. Obloha byla zatažená a taky že se za chvilku spustila pořádná chumelenice. Všechno se zas zabalilo do bílého kabátku... A to už to s tím počasím vypadalo tak nadějně...

Slavíme 2. narozeniny!

24. února 2012 v 14:02 | Lucie |  Mé (ne)vánoční povídání
A tohle je naše oslavenkyně. Ano, Sofinka včera 23.2.2012 oslavila své již 2 narozeniny. To to letí, nedávno jsem si jí přinesla jako malé štěňátko, které se mi vešlo do kapsy...

Cestování se Zlatuší a Adélou aneb Ženy na cestách

20. února 2012 v 12:58 | Lucie |  Co mě zaujalo
Každou neděli v 18:00 hod. zasedám před televizi a s nadšením a také s trochou závisti čekám na pořad Ženy na cestách, který vysílá televize Prima Family. Ženy na cestách je nový cestovatelský magazín, který diváky seznámí s atraktivními destinacemi a poskytne návody jak si užít teplo, moře, památky, přírodu a speciality místní kuchyně. Průvodkyněmi na cestách, které vše vyzkoušejí na vlastní kůži jsou dvě ženy z moravského a českého lidu Zlatuše a Adéla.

Pomerančové opojení

17. února 2012 v 14:10 | Lucie |  Dobroty
V tomto počasí je třeba posilovat imunitu a jíst hodně vitamínů. Měli jsme doma plnou mísu pomerančů, a protože o ně nikdo moc nejevil zájem, vymačkala jsem z nich šťávu a vznikla z toho pomerančová vitaminová bomba!

Bylo na čase

16. února 2012 v 19:58 | Lucie |  Mé (ne)vánoční povídání
Můj minulý vzhled blogu už tu na nás koukal dlouho, a tak jsem se rozhodla pro změnu. Chtěla jsem blog obléct už do jarního kabátku, ale když se podívám ven na tu spoustu sněhu, ještě chvilku ho nechám "zachumlaný". Šálek horkého mléka, čaje, kávy či kakaa nás pěkně zahřeje!

Fotky v záhlaví jsou od šikovné fotografky "Dar Salmy".

Vraž do toho kopu lásky

14. února 2012 v 17:08 | Lucie |  Dobroty
V Pucíkově mne zaujala soutěž Lenky Včelky s názvem "Vraž do toho kopu lásky". Rozhodla jsem se zkusit štěstí a soutěže se také zúčastnit. A když je dnes ten Valentýn, tak rovnou tématicky- srdíčkově. Dobrota je připravená pro mého přítele, takže je tam lásky až až, možná víc než kopa. A protože mi zbylo těsto, srdíčka dostal i náš taťka, mamka i mladší sestřička. To jsem té lásky dnes ale rozdala!

Papaya

12. února 2012 v 16:51 | Lucie |  Dobroty
Nevím, jestli jsem vůbec článek zařadila do vhodné rubriky, totiž - "Dobroty". Za dobrotu totiž papayu moc nepovažuji. Ráda ochutnávám exotické ovoce, které neznám. Papayu jsem dnes zkoušela poprvé. Těšila jsem se na ní, lákala mne dlouho, už na pohled vypadala moc dobře. Papayu jsem omyla, rozkrojila, odstranila černá semínka a nakrájela na tenké proužky.... a zakousla se. Překvapila mne "nijaká chuť". Čekala jsem, že papaya bude šťavnatá a sladká. Sladká tedy opravdu byla, ale spíš taková.. mdlá. Myslím, že tam, kde papaya roste bude chutnat úplně jinak, mnohem lépe, k nám se dováží ještě nezralá a proto je její chuť taková nevýrazná.

Ptačí návštěva

9. února 2012 v 19:41 | Lucie |  Mé (ne)vánoční povídání
Konečně má naše budka také své návštěvníky a neleží jen tak ladem. No, návštěvníky... spíš jednoho pravidelného návštěvníka. Je jím paní kosová, která k nám každý den přilétá na snídani, oběd i večeři, někdy zaskočí i na sváču. Zobe pomalu, každé zrníčko si opravdu vychutnává, je to pták labužník, také je to na ní vidět - je pěkně kulaťoučká!

Snímky jsou focené přes okno, nic moc kvalita. Nechtěla jsem totiž paní kosovou při zobání vyrušit...