Prosinec 2011

Předvánoční Jindřichův Hradec a Třeboň

28. prosince 2011 v 14:05 | Lucie |  Výletování
Den před Štědrým dnem jsme si s rodinkou udělali výlet do Jindřichova Hradce. Prošli jsme si město, prohlédli zámek a zašli si do výborné cukrárny-kavárny na horkou čokoládu. Usmívající se

Jak jsme trávili Štědrý den...

25. prosince 2011 v 7:00 | Lucie |  Mé (ne)vánoční povídání
Na Štědrý den jezdíme každý rok na hřbitov, položit věneček a zapálit svíčku za všechny, kteří už nemůžou být s námi. To jsme udělali i letos. Venku byl mrazivý vítr... Po příjezdu domů jsme všichni zasedli k televizi a sledovali oblíbené pohádky. Také jsme poštěli lodičky z ořechových skořápek. Říká se, že majitel té lodičky, která svítí nejdéle, bude mít dlouhý život. Tím štastným majitelem jsem byla pro letošek já.Usmívající se

Veselé Vánoce!

24. prosince 2011 v 7:47 | Lucie |  Mé (ne)vánoční povídání

Všem Vám přeji, mí blogoví přátelé, krásné a pohodové prožití Vánoc! :)

Lucka

Vyhlášení soutěže

24. prosince 2011 v 7:44 | Lucie |  Mé (ne)vánoční povídání
Děkuji všem za účast v mé soutěži, všichni jste se zdárně prokousali všemi nebo alespoň většinou otázek.Usmívající se Dnes jsem vylosovala výherce a těmi jsou:

Jarmila
Šavrda
Jarka
Vendy

Holkám gratuluji a prosím, aby zaslali svou adresu na: ecko005@seznam.cz. Hned jak bude pošta otevřená, posílám balíčky. Usmívající se

Pojďte si zasoutěžit! :)

21. prosince 2011 v 20:21 | Lucie
Inspirovala jsem se u Blanky , a vymyslela jsem pro vás také jednu soutěž. Avšak u mne to nebude zcela zadarmo Smějící se, budete muset zapnout všechny své mozkové buňky a závity a zodpovědět 5 testových otázek - s vánoční tématikou. Usmívající se Z těch, kteří na otázky odpoví správně pak náhodně vylosuji 4, kteří se stanou výherci. Usmívající se Myslím, že test není těžký, pokud nebudete vědět, pan Google určitě poradí.Smějící se A co můžete vyhrát?

... dřevěného houpacího koníka s rolničkami (zápich)

Vánoční přání

20. prosince 2011 v 20:03 | Lucie |  Vánoční dekorace
Pro svou kamarádku jsem dnes vyrobila vánoční přání, které jí přidám do balíčku s dárkem. Myslím, že ji pod stromečkem jistě potěší, jelikož ručně dělané věci jsou věci tvořené s láskou... Usmívající se

Uvnitř přáníčka je vepsáno:

Ať Ježíšek přinese dárky,
a odnese starosti,
užij si pohodové svátky,
plné radosti.

Pečeme vánočky :)

19. prosince 2011 v 15:49 | Lucie |  Vánoční pečení
Jelikož cukroví už máme napečené a nazdobené, už nám zbývá jen vánočka. A do té jsme se pustily s mamčou dneska! Vlastně né do "té", ale do "těch" vánoček, protože vánočky pečeme rovnou 2, vždy se u nás totiž velmi rychle slupnou! Smějící se

Vánoční Vídeň - I. část

18. prosince 2011 v 16:42 | Lucie |  Výletování
Již 3. rokem jsme i letos navštívili v předvánočním čase hlavní město Rakouska - Vídeň. Vídeň je už samo o sobě úžasné město se spoustou památek a krásných míst, a co potom Vídeň o adventu! Na každém rohu narazíte na nádherně nazdobené stromečky, vánočně laděné vitríny obchodů, město má krásnou svítící výzdobu a snad na každém náměstí, ať už velkém či malém se konají vánoční trhy. My jsme navštívili ty největší a nejznámější, které se konají na radničním náměstí a také jedny menší trhy na náměstí Marie Terezie.
Pojďte si se mnou udělat malou procházku krásným vánočním městěm... :)

Příprava na vánoční album

15. prosince 2011 v 21:18 | Lucie |  Mé (ne)vánoční povídání
Už v létě mě zaujal scrapbooking. Pro ty, kteří o scrapbookování ještě neslyšeli, malé vysvětlení:
Pojem scrapbooking vznikl spojením 2 slov: scrap= výstřižek a book= kniha. Scrapbooking je tedy tvoření knihy (alba) pomocí různých výstřižků, fotek, nápisů, sloganů... Vytváříme tedy album, do kterého lepíme fotografie a stránky s nimi různě dozdobujeme- barevnými a potištěnými papíry, stužkami, knoflíky, vystřihovanými kytičkami a vlastně vůbec vším, co nás napadne :)

Tvoření takového alba mě moc baví, ráda stránky dozdobuju, i když někdy je to docela piplačka Smějící se. Jedno album už mám hotové, mám v něm fotky z dovolené a našich letních výletů. Teď se chystám na album druhé, do kterého budu přidávat fotky z letošních Vánoc. A materiál na zdobení mám již připravený! Usmívající se

Už visí! :)

14. prosince 2011 v 18:18 | Lucie |  Vánoční dekorace
Předem bych Vám všem chtěla moc poděkovat za milá přání k svátku, moc mne potěšila a udělali jste mi obrovskou radost! Děkuji! :-)
Včera jsem se konečně vrhla na umotání věnce na dveře do mého pokoje. Dělala jsem ho tentokrát ze smrkového chvojí, a tak to šlo celkem rychle od ruky, protože smrkové chvojí je přece jenom takové objemnější než jedlové. Usmívající se Ladila jsem ho do stříbrno- červena Usmívající se. A je to pořádný macek, málem se mi nevešel na dveře Smějící se.