Toulky Českým Krumlovem

25. listopadu 2011 v 20:29 | Lucie |  Výletování
Jelikož pátek je dnem, kdy nemám školu a náš taťka si vzal pro dnešek dovolenou, rozhodli jsme se udělat si malý výlet, výlet do Českého Krumlova, který je od nás- tedy od Budějc- hned za rohem. :) V novinách jsem zahlédla, že se Český Krumlov už také chystá na adventní trhy, a tak jsem byla plná očekávání, jestli náhodou už na stánečky nenarazíme... A narazili jsme! :) Udělali jsme si po tomto krásném městě, která já mám moc ráda, skvělou procházku - prolezli jsme nejrůznější uličky - a že jich tedy v Krumlově je (!) :)

Náš trip Smějící se jsme začali podél řeky.. V létě je zde, na břehu řeky Vltavy, pořádně rušno. Nejenomže je zde otevřeno nespočetné množství zahrádek a teras, kde se můžete dobře najíst a napít ( i když to chce mít peněženky pořádně nabité, jídlo je zde dost drahé), ale atrakcí jsou i vodáci, kteří tudy plují na svých raftech nebo kánoích. Lidé jen tak postávají na břehu a pozorují je, zamávají, zdraví se... Usmívající se

U řeky stojí velký dům, ve kterém celoročně probíhá výstava obrazů malíře Egona Schiele. Jeho obrazy se mi líbí, jsou extravagantní, originální. Bohužel jsem tuto výstavu ještě nenavštívila, budu se muset polepšit. RozpačitýUsmívající se

Výhled na krumlovský zámek, Zámeckou věž a také na jez řeky Vltavy. Počasí nebylo dnes zrovna přívětivé, byla mlha, takže fotky vypadají bohužel tak, jak vypadají. V létě, to je pak úplně o něčem jiném... Ale v létě se v Krumlově také nedá skoro ani pohnout, kolik turistů zde je.. Tohle období bylo pro náš výlet myslím ideální, nehemžilo se to tu Japonci, byl tu klid.. No prostě krása! Usmívající se

Zámecká věž. I když jsme v Krumlově byli již mnohokrát, tuhle věž jsme ještě nenavštívili. A tak jsme to dnes napravili! Usmívající se Po vystoupání 162 schodů (uf! Křičící- i když na vyhlídkovou věž v Plzni, která má přes 300 schodů, to nemáSmějící se) se nám vyskytl nádherný výhled na celý Krumlov! Tedy přesněji řečeno na celé centrum Krumlova, okolí už tak zřetelně vidět kvůli mlze nebylo.. Ale i tak to byla nádherná podívaná! Usmívající se

Při stoupání nahoru na věž jsme narazili na hladomornu...

... ale nic moc zajímavého v ní k vidění nebylo. Tedy teď ne, dříve se zde asi děli věci... Šlápnul vedle

A toto už jsou fotky z výšky...

Plášťový most

Český Krumlov je pověstný svými zámeckými medvědy. My jsme je bohužel nezahlédli, nejspíš je na zimu nenechávají venku ve výběhu, ale vyfotila jsem si alespoň jednoho na fasádě Smějící se

Probíhaly zde také poslední úpravy vánoční výzdoby...

... a je to! Usmívající se

A tohle už jsou českokrumlovské adventní trhy. Usmívající se Město má malé náměstí, a tak sem nemůže vtěsnat mnoho stánků. Ale třeba se to ještě rozjede a prodejců bude více, vždyť dnes byl teprve 1. den trhů Usmívající se

Tenhle stáneček mne zaujal nejvíce. Usmívající se Krásné vánoční dekorace, věnce, různé přízdoby... Tak dlouho jsem po něm pokukovala, až se taťka nabídl, ať si něco vyberu ( to mám ale hodného tatínka, že Smějící se). Vybrala jsem si dřevěné srdíčko a stromeček z pozinkovaného plechu. Jednoduché, krásné Usmívající se

To jsou mé dnešní úlovky Smějící se

A to je pro dnešek s putováním po Českém Krumlově všechno. Tenhle výlet byl skvělý nápad, alespoň jsme se krásně prošli a neseděli doma, k čemuž tohle počasí velice svádí. NerozhodnýSmějící se A ještě jsem si udělala radost, tedy vlastně tatínek mi udělal radost koupí těchto dekorací. Smějící se A to jsme si ještě pochutnali na tureckém medu a kokosovém suku, mňam, mňam! Usmívající se
A zítra se chystám na ty naše- českobudějovické- adventní trhy. Také nám konečně rozsvítí stromeček na náměstí, nebojte se, všechno budu dokumentovat! Usmívající se ( Snad nezapomenu foťák! Smějící se)

Tak se mějte famfááárověěěě!Líbající

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Jarka Jarka | Web | 25. listopadu 2011 v 20:59 | Reagovat

Musím se přiznat, že jsem v Krumlově ještě nebyla, jsem ostuda ostudovatá. :-P Díky za parádní procházku prostřednictvým fotek, příští léto, už ten Krumlov musím vidět na vlastní oči. ;-) Všude jsou trhy po celý předvánoční čas a v našem městě, je Vánočnímu trhu vždycky vyhrazena jen jedna prosincová sobota. Což mě tedy hodně mrzí, nevím proč tomu tak je. :-?

2 Šavrda Šavrda | E-mail | Web | 25. listopadu 2011 v 21:16 | Reagovat

Lucí, v Krumlově jsem byla kdysi se školou. Bylo tam nádherně a také jsem dovezla spoustu suvenýrů ;-)  A mooooc děkuji za fotografie ze Zámecké věže, sice tam všichni tenkrát byli, bohužel, kvůli mému handicapu já tam nemohla. Tak si to nyní plně vynahrazuji tvými nádhernými fotkami - takže ještě jednou moooooc děkuji ;-) My jsme prvně byli v planetáriu - nahoru jsme jeli lanovkou a než jsme se tam dostali, tak jsme všichni cvakali zuby, jaká tam v té výšce byla kosa ;-)  :-D
Dovezla jsi si domů krásné dekorace a koukám, že máme úžasné a skvělé rodiče ;-) Ještě ke Krumlovu, když jsme tam tenkrát byli, tak jsme medvědy také nepotkali :D Takže jsou tam vůbec ;-)
My na náměstí budeme rozsvicet stromek v neděli, ale obávám se, že to asi promeškám :-( Tak se budu těšit na ten váš ;-)

3 Jůjinka Jůjinka | Web | 25. listopadu 2011 v 21:25 | Reagovat

Krásné fotečky a trhy musely být úžasné:-)

4 snowy-christmas snowy-christmas | Web | 25. listopadu 2011 v 21:42 | Reagovat

Nu to je super. :-) Museli jste se tam mít opravdu krásně. :-) Mě se líbilo i na Hluboké. Měli jsme tam super oběd. -_-

5 Hanka Hanka | Web | 25. listopadu 2011 v 21:47 | Reagovat

V Českém Krumlově jsem byla kdysi dávno na dovolené s jednou kamarádkou, ale je to už tak dlouho, že si z tohoto krásného města vůbec nic nepamatuji. Ty jsi mě svými skvělými snímky navnadila, Lucie. Příští rok se do vašich končin určitě vypravíme. :-)
Fotky z věže jsou úžasné! Líbí se mi všechny snímky a trhy v Krumlově musely být prima. :-)
Těším se na trhy u vás a přeji krásný víkend, hlavně první adventní neděli. :-)  Hanka

6 signoraa signoraa | Web | 25. listopadu 2011 v 22:57 | Reagovat

Já děkuji za krásnou virtuální procházku po Českém Krumlově. Byla jsem tam před mnoha lety. Je to krásné město a ty jsi ho báječně zdokumentovala. Fotky z věže jsou nádherné.:-)

7 Hana Hávová Hana Hávová | Web | 26. listopadu 2011 v 10:52 | Reagovat

Moc pěkný výlet. V Krumlově jsem byla kdysi dávno ještě se školou na výletě. Krumlov byl vždy moc pěkné město, je na něm znát, že měl vždy bohatou vrchnost, která se uměla postarat. :-)

8 Mniška Mniška | Web | 26. listopadu 2011 v 14:40 | Reagovat

No, páni! To jsou parádní fotky, jsou skutečně pěkné. Já v Krumlově byla před třemi roky s gymplem, když jsme tudy jeli v rámci vodáku po řece. Líbilo se mi tam. Takže jsi mi připomněla, jak pěkně to tam vypadá. U nás v Ústí včera taky rozsvítili stromeček a na Mírovém náměstí už se taky postavily domečky pro trhy. Těším se, až se tam podívám

9 Marie Marie | 26. listopadu 2011 v 15:48 | Reagovat

Ty fotky kolem řeky mi připomínají Loket.Ten je od nás jen 10km.Z hradu je také tak krásný pohled na řeku,ale Ohři.Moc hezké fotky,trhy i dárčky.

10 Oli Oli | Web | 26. listopadu 2011 v 19:58 | Reagovat

'Tady je to krásný jako v Krumlově' .... :-D
Krásnou první adventní neděli, Lucko. Zapal si první svíčku, zazpívej koledy a užívej si krásný předvánoční čas.

11 fotografka-ludmillas fotografka-ludmillas | Web | 26. listopadu 2011 v 21:05 | Reagovat

príprava ozdôb frčí vo veľkom ;-)
V Českom Krumlově sa mi páči - podľa fotiek je tam krásne, zaujali ma tie fotky z výšky, super.
Aj tvoje úlovky sú krásne!

12 photolucien photolucien | Web | 27. listopadu 2011 v 19:32 | Reagovat

Krásné fotečky. Moc se mi líbí 8. fotka ze spoda. Zajímavá! Ale celkově se mi město líbí. Domeček vedle domečku a ještě takové starodávné. Má to svoje kouzlo!

13 Amelie Amelie | Web | 28. listopadu 2011 v 1:20 | Reagovat

Nádherné fotky. Český Krumlov mám moc ráda.

14 Jarmila Jarmila | Web | 29. listopadu 2011 v 14:34 | Reagovat

Krásné fotky a moc prima procházka. :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.